Alfa 147селе мина в авариен режим заради датчик предполагам
p1770 accelerator pedal signal
u1600 electr key
p0110 air temp sens
p0220 accelerator potentiometer
p1222 acc potent track 2
p0100 air flow meter
това са грешките които наби след изчистване останаха
п 1770 и п0220 и п 1222
в авариен режим е до 2ра скорост при натискане на спирачка не дава да се натисне газта, на таблото изписва мотор контрол фейлър... Някой идеи или поне да ме светнете къде е тоз датчик за ускоряване да го почистя като за начало
.................................................. .................................................. .................................................. .....................
Развръзката по темата:
Оказа се, че на пин A-25 на ECU - то не излизат 0 V (референтната земя).
На този пин напрежението е 11 V. Оказа се, че това напрежение идва през дебитомера, защото и неговата земя липсва.
Принудителното свързване към шаси на въпросния пин нормализира нещата и всичко работи, без да се записват грешки и пр.
Очевидно липсата на "земя" на пин A25 се дължи на проблем вътре в ECU - то, защото видимо пинът е чист и контактът в буксата е ОК.
Заради референтния характер на въпросната земя, посъветвах колегата да откачи въпросния проводник от пин А25 и да го свърже с този от пин А24 (референтна земя за първия потенциометър).
Originally Posted by ecotronic
p1770 accelerator pedal signal
u1600 electr key
p0110 air temp sens
p0220 accelerator potentiometer
p1222 acc potent track 2
p0100 air flow meter
това са грешките които наби след изчистване останаха
п 1770 и п0220 и п 1222
в авариен режим е до 2ра скорост при натискане на спирачка не дава да се натисне газта, на таблото изписва мотор контрол фейлър... Някой идеи или поне да ме светнете къде е тоз датчик за ускоряване да го почистя като за начало
.................................................. .................................................. .................................................. .....................
Развръзката по темата:
Оказа се, че на пин A-25 на ECU - то не излизат 0 V (референтната земя).
На този пин напрежението е 11 V. Оказа се, че това напрежение идва през дебитомера, защото и неговата земя липсва.
Принудителното свързване към шаси на въпросния пин нормализира нещата и всичко работи, без да се записват грешки и пр.
Очевидно липсата на "земя" на пин A25 се дължи на проблем вътре в ECU - то, защото видимо пинът е чист и контактът в буксата е ОК.
Заради референтния характер на въпросната земя, посъветвах колегата да откачи въпросния проводник от пин А25 и да го свърже с този от пин А24 (референтна земя за първия потенциометър).
Originally Posted by ecotronic
Comment